Sudah tidak menerima sebarang tempahan kerana komitmen baru tetapi sebarang resepi atau idea di sini boleh digunakan. Sekiranya guna gambar sila credit kepada anjungnorry ok..TQ for visiting

Kelas Cupcake















eNi pulak kek yang dihias dengan serba cepat menggunakan lebihan buttercream kelas cupcake...

Preview kelas cupcake buttercream dan fondant 13 Mac 2011, ahad lepas, dihadiri oleh Pzan and Asmah. Kelas bermula dengan review nota yang telah disediakan, membancuh cupcake, membakar cupcake dan seterusnya menghias cupcake menggunakan buttercream dan fondant. Alhamdulillah semua berjalan lancar, dan peserta pulak memang sangat kreatif. Naim pulak gi bersiar-siar dengan ayahnya, gi taman la, pastu gi Giant, Kelas ni bermula 9.30-1.00 petang, lepas ni bila dah bersalin my second baby rasanya tak boleh buat dah kelas atas komitmen family, takpe, saya simpan semua ni hingga semua anak dah besar, sekarang tumpukan perhatian kat diorang dulu...apapun family first....disebabkan minat yang mendalam dalam bidang ni...saya akan terus produce produk-produk under anjungnorry dan akan terima tempahan minima sahaja(lepas gian), kalau takde tempahan pun takpe, saya buat suka-suka pun takpe..yang penting I'm happy. banyak perancangan saya lepas ni, termasuk join kelas lanjutan, mungkin diploma sugarpaste, pastu mungkin nak further study master in Optometry..hopefully apa yang saya inginkan tercapai...AMIN

Anyway, thanks to Pzan and Asmah kerana menyertai kelas cupcake under ANJUNGNORRY

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP