Sudah tidak menerima sebarang tempahan kerana komitmen baru tetapi sebarang resepi atau idea di sini boleh digunakan. Sekiranya guna gambar sila credit kepada anjungnorry ok..TQ for visiting

Pertandingan Deco Oreo



Photobucket
Ini adalah gambar untuk pertandingan mendeco oreo, gambar di bawah ialah untuk hiasan sahaja

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pertandingan mendeco oreo dianjurkan oleh HOMECHOC. Owner HOMECHOC iaitu Kak Rahimah ialah diantara salah seorang chef chocolatier. Banyak info menarik mengenai coklat beliau paparkan di blog beliau.

TEMA OREO

Saya memilih tema garden untuk deco oreo saya di mana terdapat rama-rama, bunga-bungaan yang berwarna-warni, dikelilingi oleh kehijauan dedaunan. Tema ini sesuai dengan jiwa saya yang sukakan keriangan dan kedamaian. Rama-rama pada oreo dibuat menggunakan coklat compound, dedaunan dan bunga-bungaan juga di
buat dengan coklat kecuali bunga ungu dibuat daripada fondant.Saya menyertai pertandingan ini untuk memeriahkan lagi dunia coklat ini. Bangga bila melihat ramai sebenarnya di luar sana yang kreatif, saya amat mengkagumi mereka, dan terus menyokong sesiapa yang berada dalam bidang ini. Yang penting, buatlah dengan penuh kesungguhan dan keikhlasan...Insyaallah ianya akan membuahkan hasil yang membahagiakan.
Salam berOREO dari saya,
Norry

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP