Sudah tidak menerima sebarang tempahan kerana komitmen baru tetapi sebarang resepi atau idea di sini boleh digunakan. Sekiranya guna gambar sila credit kepada anjungnorry ok..TQ for visiting

Lollichoc



Garden Theme Lollichoc...saya suka design ni comellll..




Kalau nak buat hantaran atau hadiah boleh jugak letak dalam bakul macam ni...:)

Kembali bersiaran selepas cuti yang panjang, ini gambar LOLLICHOC sebelum saya operation Tonsillectomy lagi, belum sempat nak upload, actually tak larat sebenarnya, sakit lepas operation tu Tuhan je yang tahu, saya tak boleh nak buat apa, sakit ambik pain killer, sekarang hari ke 9 ok dah sikit, boleh makan sikit, takde sakit sangat dah nak menelan. Oh ye, sebut mengenai Tonsillectomy tu, sangat sakit....saya ada buat entry mengenai ni kat blog personal saya NORRYABBY.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP